Наші досягнення

ПІДСУМКИ 2018-2019н.р.

ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ

Ми, педагоги, перетворили заклад дошкільної освіти на самонавчальну систему через впровадження технології проектного офісу!
Дякуємо за рекомендації О.М.Половинки, Н.Савінової у статті «5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти» з журналу «Вихователь-методист дошкільного навчального закладу», №5/2018, С.15-19).
Проектний офіс – підрозділ закладу дошкільної освіти, метою якого є підтримка проектів та розвиток системи управління проектами в ньому. Цей підрозділ можна сформувати зі співробітників закладу освіти. А за потреби — залучити зовнішніх консультантів : науковців, експертів, управлінців.
У дошкільному закладі №219 у 2018-2019н.р. був створений проектний офіс з метою актуалізації, та якісного впровадження інноваційних технологій, проектів, методів: «Ранкові зустрічі», «Вчимося жити разом», інтегроване використання різних видів естетотерапії: кольоротерапії, музикотерапія, танцювально-рухова терапія; метод інтервізії – метод кооперативного навчання.
Ініціатором і керівником проектного офісу була Аліна Переверзєва, вихователь-методист ЗДО№219. До складу проектного офісу увійшли педагоги-лідери — керівники динамічних груп: «Ранкові зустрічі» — Тетяна Книш; «Сонячна гармонія» — Лідія Степова; «Вчимося жити разом» — Олександра Лобач; «Гармонія кола» — Аліна Переверзєва.
Керівником технології проектного офісу було розроблено план роботи проектного офісу, плани роботи для кожної динамічної групи; проводилося координування роботи керівників динамічних груп; відстежувалися системні зміни в освітній діяльності педагогів; надавалася допомога у створенні аналітичних звітів, презентацій.
Керівники динамічних груп готували проміжні аналітичні звіти для педагогів, які висвітлювалися на методичних нарадах; як підсумок року, створили презентації та звітували на педраді.
Робота за технологією проектного офісу надала змогу розробити рекомендації щодо необхідності навчання окремих педагогів; ефективно спланувати методичну роботу з педагогами, що сприяло підвищенню їх фахової майстерності та реалізації річних завдань дошкільного закладу.
А також робота за технологією проектного офісу викликала у педагогів позитивні емоції і почуття, налаштувала на корпоративний дух, об’єднання.
За натхнення, наполегливість, творчість від усіх наших педагогів виносимо подяку керівникам динамічних груп:
Лідії Степовій, Тетяні Книш, Олександрі Лобач!

РАЗОМ МИ ЗМОЖЕМО ВСЕ!

На данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, гостиная и в помещенииНа данном изображении может находиться: 2 человека, в том числе Любовь Кононенко, люди сидят, экран и в помещенииНа данном изображении может находиться: 1 человек, сидит и экранНа данном изображении может находиться: 1 человек, сидит, экран и в помещенииНа данном изображении может находиться: 1 человек, экран и в помещенииНа данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, в помещенииНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди улыбаются, люди стоят и в помещении

Похожее изображение

ПІДСУМОК 2018-2019н.р. 
Технологія проектного офісу

Нет описания фото.На данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, ребенок, стол, гостиная и в помещенииНа данном изображении может находиться: 3 человека, в том числе Юлия Хоменко, люди улыбаются, люди сидятНа данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, ребенок и в помещенииНа данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, ребенок и в помещенииНа данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди сидят и ребенокНа данном изображении может находиться: 12 человек, люди улыбаются, люди сидят и в помещении

Нет описания фото.На данном изображении может находиться: 3 человека, люди сидят, стол и в помещенииНет описания фото.На данном изображении может находиться: 3 человека, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят, люди едят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят и в помещенииНа данном изображении может находиться: обувь и в помещении

На данном изображении может находиться: 1 человек, сидит, стол и в помещенииНет описания фото.На данном изображении может находиться: 4 человека, ребенок и полоскиНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, ребенокНа данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят и ребенокНа данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, стоит и в помещенииНа данном изображении может находиться: 1 человек, ребенок и в помещенииНа данном изображении может находиться: 7 человек, люди сидят

На данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 3 человека, люди стоят, обувь и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди сидят, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 6 человек, люди сидят и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди стоят и в помещенииНа данном изображении может находиться: 4 человека, люди сидят, стол, полоски, ребенок, гостиная и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди сидят, ребенок, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, сидит и в помещенииНа данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, сидит и ребенок

На данном изображении может находиться: текстНа данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят, ребенок, стол и в помещенииНа данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят и ребенокНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди улыбаются, люди сидят, люди стоят, ребенок и в помещенииНа данном изображении может находиться: 6 человек, люди улыбаются, люди сидят и ребенокНа данном изображении может находиться: 2 человека, люди стоят, ребенок и в помещенииНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди улыбаются, люди стоят и ребенокНа данном изображении может находиться: 5 человек, люди сидят и ребенок

Похожее изображение

ЗНОВУ ЛІТО! РІЗНОКОЛЬОРОВЕ! 
Для літнього дитячого кінозалу пропонуємо «кольоровий» настрій!
Принцип природовідповідності, принцип інтеграції та колективного партнерства на заняттях з фізкультури у закладі дошкільної освіти №219
«Енергія і Витривалість» — поєднання тепла, експресивної енергії Червоного кольору та прохолоди, стриманого ділового, разом з тим, затишного Сірого кольору.
Бажаємо усім Гарного настрою — Затишного і Святкового від СірогоТеплого і Енергійного від Червоного!

ЗДО №219 Червоний і сірий — «Енергія і витривалість»
https://www.youtube.com/watch?v=TLutl2y0qAY&feature=youtu.be

Далі буде ще 
РАЗОМ!

Похожее изображение

ПІДСУМОК РОКУ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОШКІЛЛЯ!
https://www.youtube.com/watch?v=s8HfIIFiDTA

Радісні очі,зацікавлені очі дітей – ось наша мета!
В Комунарському районі відбулася важлива подія.
У 2018-2019н.р. було започатковано роботу методичного об’єднання вихователів старшого дошкільного віку і вчителів початкової ланки освіти за Технологією інтегральної взаємодії учасників освітнього процесу», автор Аліна Переверзєва.
Технологія, яка є ефективною у формуванні нової моделі взаємодії у трикутнику педагоги, діти, батьки.
В продовж навчального року, у засіданнях взяли участь — 25 вихователів, 17 вчителів.
Методичні об’єднання проходили на базі закладів освіти Комунарського району, де були створені усі умови, для роботи на сучасному рівні: гімназія №8, директор Ірина Валентинівна Бірюкова, ЗДО №219, завідувач Лілія Леонідівна Ясир; ЗНВК№90, директор ЗНВК Ганна Володимирівна Аліпова; заступник директора – Світлана Вікторівна Денисенко.

Під час засідань учасники:
• ознайомилися з новим змістом освіти, цінностями та принципами педагогіки партнерства;
• упевнилися у свої новій ролі педагога, як коуча, фасилітатора, модератора
• навчалися будувати нову модель взаємодії: конструктивну комунікацію, уміння працювати в команді, бути партнерами, вирішували проблеми через об’єднання.
Своїм досвідом поділилися педагоги ЗДО №172, №219, ЦРД «Веселка», Гімназії №8, ЗНВК №90 які освітній процес будують за принципами інтеграції, педагогіки партнерства, з використанням інноваційних форм і методів: «Ранкові зустрічі», міні-заняття, робота у парах, колах, метод інтервізії, методика Lego, «Шість цеглинок», кольоротерапія та ін.

А також учасники засідань визначилися з резервами забезпечення перспективності і наступності дошкільної та початкової освіти.
• освітній консалтинг
• якісна освітня робота педагогів
• забезпечення єдності,
• використання Технології інтегральної взаємодії, як універсальної та ефективної для нетворкінгу у трикутнику «педагоги, діти, батьки»;

Проведена спільна робота надала впевненості, що ми разом йдемо вірним шляхом у вихованні нового покоління, відповідно запиту сучасних здобувачів освіти!

РАЗОМ!

Похожее изображение

Цикл публікацій                    НА ЗАМОВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ                        

ЗДО №219 «Сонячний зайчик», м. Запоріжжя,

вихователь-методист Аліна Переверзєва

РАДІСНІ ОЧІ, ЗАЦІКАВЛЕНІ ОЧІ ДІТЕЙ – ТУРБОТЛИВЕ, ВДЯЧНЕ ПОКОЛІННЯ!

Виховання нового покоління.

Актуальність Технології інтегральної взаємодії дорослих і дітей.

 

                                                                       Давати іншому пізнати себе

                                                                       і самому пізнавати іншого.

З метою поглиблення знань педагогів щодо виховання і навчання сучасного покоління, актуалізації та активізації використання ефективних методів і прийомів в роботі з дітьми проведено рефлексивні тренінги  для педагогів «Які вони сучасні діти? Покоління  Z» і  «Які вони сучасні діти? Покоління Альфа».

Завдяки Технології інтегральної взаємодії (ланцюжку гармонійно поєднаних форм і методів навчання, через об’єднання) навчання відбувалося цікаво, легко, продуктивно.

Будьмо разом!

На запит наймолодших  здобувачів освіти – дошкільників: принципи і методи  емпауерменту (принцип інтеграції, колективного партнерства, соціадаптивні ігри, ігрові вправи на об’єднання та ін..); міні-заняття (навчання у малих підгрупах — колах); метод інтервізії  (навчання, вирішення питань, проблемних ситуацій за допомогою правил обговорення); фідбек, рефлексія) та ін..

 

 

«Сучасне заняття з фізкультури» 

 

Інструктор з фізкультури — Оксана  Миколаївна Дюкар

  • Діти на початку занять вітаються по – різному, що надає їм емоційного піднесення та налаштовує на співпрацю .
  • Малята об’єднуються в команди за певними ознаками чи за кількістю. Вони працюють в парах, що допомагає  вмотивованому та свідомому виконанню фізичних вправ.
  • Працюючи в командах, діти вчаться домовлятись та самостійно обирати певний спосіб виконання завдання,це підводить їх до розуміння того, що завдяки спільним зусиллям, турботи про іншого можна досягти успіху у виконанні будь-якого завдання.
  • Діти вчаться довіряти один одному та відчувати свою відповідальність.
  • У них виховується почуття єдності, здорового командного духу.
  • Формується свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших.
  • Робота в команді на фізкультурних заняттях – це розкутість, невимушеність в рухах і комунікації, гарний настрій дітей впродовж всього заняття.
  • Під час рефлексії діти вчаться аналізувати свої дії, виявляти резерви, та помічати досягнення своїх друзів.
  • Використання принципу колективного партнерства сприяє позитивній соціалізації дітей, зміцненню психо-фізіологічного здоров’я.

Ми намагаємось створювати ситуацію успіху зараз і на майбутнє!

 

Цикл публікацій                    НА ЗАМОВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ                        

ЗДО №219 «Сонячний зайчик», м. Запоріжжя,

вихователь-методист Аліна Переверзєва

 

 

«Міні-заняття як ефективна форма виховання і навчання»

Вихователь Лідія Леонідівна Степова

 

Організація навчально-пізнавальної діяльності дошкільників у формі міні-заняття надає можливості:

  • продуктивному включенню великої кількості дітей у цікаву діяльність;
  • створення динамічного розвивального простору;
  • робота у малих підгрупах до10-ти дітей;
  • виникає можливість удосконалення щодо використання дидактичного матеріалу, його варіювання, збагачення роздавального матеріалу (до10 комплектів);
  • здійсненню особисто-орієнтованого підходу (комфортна обстановка, індивідуальний та диференційований підхід, позитивна комунікація);
  • формуванню компетентнісної дитини за принципами інтеграції та колективного партнерства (ігрові вправи, ігри на об’єднання, робота в командах);
  • використанню корпоративного методу інтервізії;
  • формуванню таких особистісних якостей у дітей, як самоорганізація, самовладання, відповідальність, толерантність, турбота;
  • налагодженню продуктивної взаємодії з помічниками вихователів (за потребою).

Після  закінчення міні-занять  для дітей створюється комфортна, невимушена ситуація при якій діти вільно об’єднуються, діляться враженнями, показують свої творчі продукти, тощо.

Під час такої організації занять усім дітям цікаво, жодна  дитина не залишається без уваги, кожна дитина має можливість висловити свою думку, між дітьми будується позитивна комунікація. Саме такої  ефективної форми організації навчально-пізнавальної діяльності  потребують найменші здобувачі від сучасної освіти.

 

Комментарии закрыты